Luiđ Škrelja je odgovorio na upitnik udruženja MonteKöln vezano za Koronu virus

 

 

Luiđ Škrelja,


Poslanik u Skupštini Crne Gore

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Šta mislite o Korona virusu?

 

 

Ne bih mogao suštinu ove pojave komentarisati, pošto se ne razumijem u tu problematiku . Mišljenja sam da posle ovoga, a daj Bože da svi zdravo ostanemo, ništa neće biti isto kao prije. Ova opaka pojava promeniće svijet, promeniće se način življenja..

 

 

 

 

 

2. Kako provodite vrijeme u karantinu/samoizolaciji?

 

 

Shodno preporukama Vlade i svih državnih nadležnih institucija Crne Gore, te  zdravstvenih organa opredijelio sam se da u potpunosti ispostujem njigovu poruku "Ostani doma", sa svojom porodicom. Nešto neuobicajeno za mene, ne pamtim kada sam bio kući desetak dana uzastopno, a da nijesam išao na posao ili na put. Međutim sada čitam knjige, pratim televiziju, aktuelna dešavanja. Na telefonu sam često, jer i to je način da se nešto radi, sa sluzbom sam u svakodnevnom kontaktu,"

 

 

 

3. Šta poručujete našim građanima?

 

 

Nasim gradjanima porucujem, budite jaki, sačuvajte samopouzdanje i samouvjerenje, jer i ovo će proci kao sve što prođe u životu. Vjerujmo državljanim organima, vjerujmo sebi..Uradimo ono što je najbolje za naše najmilije, za naše komšije, za naše građane, za našu državu.. Sačuvajmo sebe, jer time ćemo sačuvati i druge..Sačuvajmo Crnu Goru! Ostanimo doma Dragi Gradjani! „