SD LOVĆEN - lll Montenegrin world games

 

Danas su u Podgorici u kompleksu Verde, održne lll Montenegrin world games, u organizaciji "SD Lovćen".

Veliko mi je zadovoljstvo bilo prisustvovati ovom događaju, a mnogo veća čast i zadovoljstvo što sam od Predsjednika SD Lovćen, gospodina Gorana Đukanovića dobila zahvalnicu za doprinos očuvanju i razvoju odnosa Crne Gore i njene dijaspore.

Nijesam neko ko se posebno raduje zahvalnicama i nagradama, lično smatram da sve što činim, a za dobrobit naše Crne Gore i njenih interesa, nečim što se podrazumijeva, te ne osjećam potrebu da zbog toga budem nagrađena.

Ali, zahvalnica koju sam danas primila je nešto što je meni zaista značilo. Dirnuli su me razlozi predsjednika Đukanovića, zbog kojih je on kao i njegovi saradnici odlučili da tu zahvalnicu ove godine dobijem upravo ja. Bez raznih prijedloga, sugestija ili sl. već po njihovoj procjeni i njihovoj sopstvenoj odluci.

Iskren trud i veliko angažovanje koje oni ulažu u organizaciji i realizaciji ovog projekta, volja i želja da udovolje svakom učesniku pojedinačno, je za svaku pohvalu. Posebna priča je njihova briga da dijaspora bude uključena u sve ovo, da se osjećaju ugodno i shvate da u Crnoj Gori ipak neko iskreno brine o njima.

Ovom prilikom se srdačno zahvaljujemo Predsjedniku Đukanoviću na pažnji koju pruža nama i našim aktivnostima u dijaspori, kao i njegovoj divnoj porodici koja sve ovo bodri i podržava.
Ja, kao i naše udruženje iz Kelna smo spremni da podržimo ovaj predivni projekat i doprinesemo u narednim godinama u okviru svojih mogućnosti.

Zahvaljujem se i svojim dragim prijateljima Elviri Bekteši, Šabanu Crnovršaninu i Zoranu Đukanoviću, kao i mojem dragom Ninu. Ovi ljudi su bili moja posebna podrška, ljudi na koje čovjek može da se osloni i uvijek zna da su tu, ma koliko to možda od njih zahtijevalo mnogo vremena i truda.
Hvala vam svima od srca!

Vječna je Crna Gora!🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪